Opinie

Dodaj nową opinię

 
 
 
 
 
Wypełniając formularz zgadzasz się na zapisanie wprowadzonych danych do naszej bazy.
Twoje dane nigdy nie zostaną wykorzystane w celach marketingowych.
W celach bezpieczeństwa adres ip (54.225.20.73) zostanie zapisany.
15 wpisów.
Edward napisał/a 16 października 2017 o 20:40:
Dr Maciej Kogut to super specjalista, 2 lata chodziłem na zabiegi różne i nic nie pomagało, dr wykonał usg łokcia i stwierdził ,że uszkodzenie jest tak duże ,że trzeba podac osocze bogatopłytkowe prp. 3 tygodnie już mija od podania ból zniknął i mam nadzieje ,że ten stan sie utrzyma na dlugo. Dziekuje doktorze
Iwona napisał/a 3 maja 2017 o 11:55:
Najlepsze usg kolana prywatnie jakie robiłam, trwało bardzo długo, dostałam chyba z 10 zdjęć od Dr Smarzyka i cała kartka opisu, a robiłam juz w Lux medzie w medicoverze płaciłam oczywiscie 100zł a nie 180zł i nikt nic nie stwierdzal, badanie 10 minut opis 3 zdania i jedno zdjęcie. Juz wiem na czym polega dobre usg kolana. Polecam
Przemek napisał/a 9 stycznia 2017 o 17:00:
SUper ortopeda, bardzo dokładny , moge tylko potwierdzic to co przeczytałem w innych komentarzach, moze wiekszy parking by sie przydał 😉 ale reszta bez zarzutu. Pozdrawiam
Artur napisał/a 24 listopada 2016 o 16:54:
Super Doktor, widać, że się zna na robocie 45 minut mnie trzymał i sprawdzał nawet z drugim kolanem czy czasami nie mam po prostu takiej dziwnej budowy 😉 Znalazł problem z łakotką i torbielą, co potwierdził też rezonans. Pozdrawiam i dziekuję
Kaja napisał/a 30 sierpnia 2016 o 08:38:
Witam . Robiłam juz kilka razy ortopedyczne usg w Warszawie poniewaz uprawiam sport zawodowo i jeszcze nikt nie poświęcił mi tyle czasu jak robiłam usg kolana prywatnie w Warszawie co Pan doktor. 40 minut szukania pęknięcia łąkotki ale znalazł ta szczeline i wysłał mnie na dalsze konsultacje do ortopedy i juz mam termin operacji. Dziekuje doktorze za poświęcony czas.
Jakub napisał/a 1 sierpnia 2016 o 16:32:
Witam. Przedłużające się problemy z kolanem skłoniły mnie do wykonania badania USG. Wybór padł na BodyMove... i nie żałuje! 40 minut wnikliwego badania, w płaszczyźnie statycznej i dynamicznej, pozwoliło określić problem z łąkotką. Dostałem stronicowy opis mojego problemu, dzięki czemu mogę wreszcie udać się na artroskopię. Widać doświadczenie u ortopedy. Jestem zadowolony, polecam.
Adrian napisał/a 1 lipca 2016 o 12:53:
Super lekarz, bardzo precyzyjny i dociekliwy. Badał mnie 40 minut bo nie podobała mu sie moja łąkotka w kolanie, pozniejszy rezonans rozwjał wątpliwości i potrzebna była jednak artroskopia kolana. Polecam doktora bo w tej cenie poniżej 200zł ciężko w Warszawie o dobre usg ortopedyczne które zrobi fachowiec. Oczywiscie mozna isc do luxmedu albo innych tego typu speców za 100zł dostac opis 4 zdania na krzyż w opisie ze wiekszych zmian nie widze ;((( Gorąco Polecam
Adrian
Arek Pelczar napisał/a 22 grudnia 2015 o 20:25:
Bardzo konkretny i rzeczowy lekarz. Uprawiam sport od dziecka i usg robie ze 2,3 razy w sezonie i zawsze jezdzilem do Królowej albo do Czyrnego po 250zł wydawałem bo naprawde sie przykładali, ale widze ze doktor Smarzyk to ta sama szkoła i tez jest wykładowcą i uczy innych lekarzy robić usg i zaryzykowałem i dzisiaj juz wiem gdzie bede robil następne;)) stosunek jakosc /cena najlepsze w Warszawie. Pozdrawiam Doktorze
Przemek Rutkiewicz napisał/a 9 października 2015 o 14:19:
Bardzo konkretny Pan doktor, nie dośc ,że zrobił USG kolana, to jeszcze polecił mi co z tym teraz zrobić i pokierował dalej to super fachowców ktorzy mnie postawili na nogi w szybkim tempie. Dziekuje doktorze za pomoc. Przemek
Rafał napisał/a 9 października 2015 o 14:17:
Super lekarz, godzine szukał problemu w moim kolanie az znalazł pękniecie łąkotki niestety, bardzo dokładny cały czas na monitorze mi pokazywał co znalazł dostałem mnóstwo zdjęć , naprawde polecam. Rafał
Witold napisał/a 21 września 2015 o 11:57:
Pan doktor , wykonał mi badanie które trwało prawie 20 minut plus potem z 10 minut opisywał i dostałem później całą strone problemów jakie znalazł w moim barku i jak sie potem okazało na rezonansie magnetycznym większośc tych problemów sie potwierdziła. Niestety operacja. Ale naprawde polecam tego lekarza bo widac ze nie od dziś robi USG.
Witek
Elżbieta napisał/a 18 września 2015 o 18:54:
Usg przeprowadzone fachowo, lekarz przez całą wizyte sie nie odezwał do mnie nawet słowem a lubie sobie pogadac z lekarzem w trakcie wizyty a tutaj nie wiem czy Pan doktor malomówny czy taki skupiony, w sumie nie poszłam do psychoanalityka tylko na usg więc też polecam jesli ktoś chce w dosyć dobrej cenie zrobić bardzo dokładne usg to warto.
Iwona Zych napisał/a 18 września 2015 o 18:50:
Witam doktorze. Dziękuje za trafną diagnozę, w późniejszym rezonansie potwierdziło się uszkodzenie więzadła rzepki, miał Pan racje 😉 polecam Pana znajomym
Michał R napisał/a 17 września 2015 o 09:50:
Super fachowiec, rozpoznał u mnie delikatne uszkodzenie łąkotki przyśrodkowej, nikt nie stawiał ze to moze byc powodem tak silnego bólu, jak sie okazało póxniej na artroskopii łąkotka była rozwarstwiona i to potwierdził Dr. Polecam i pozdrawiam Michał
Renata napisał/a 17 września 2015 o 09:48:
Super lekarz, chodziłam od ortopedy do ortopedy i nic nie widzieli w moim barku, byłam w Enelmedzie na usg i w Damiana i tez niby wszystko ok, a Dr Smarzyk siedział ze 30 minut aż znalazł zwapnienie w moim barku które naciskało gdzies na jakąś tkanke i powodowało ból przy unoszeniu reki. Jeszcze raz dziekuje doktorze za trafną diagnoze.

Nie czekaj, skontaktuj się już teraz!

Informacje kontaktowe

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Treść wiadomości

Kontakt

Usg Warszawa Prywatnie
Telefon: 22 300 1541
E-mail: gabinet@usg-warszawa.pl

Gabinet

Prywatny Gabinet USG Warszawa

ul. Twardowska 3
01-810 Warszawa
(Bielany)

USG Warszawa

ul. Twardowska 3 01-810 Warszawa (Bielany) Telefon: (22) 300 1500 E-mail: adres@email.com

Lek. med. Marek Smarzyk
usg warszawa

Lek. med. Marek Smarzyk

Lekarz Ortopeda - USG Warszawa prywatnie (Radiologia i diagnostyka obrazowa)

  • Wydział lekarski Wojskowa Akademia Medyczna w Łodzi w latach 1974-1980 rok, dyplom z dnia 04.06.1980 roku. Specjalizacja Pierwszego Stopnia w zakresie ortopedii i traumatologii w Klinice Ortopedii i Traumatologii CSK WAM w Warszawie ul. Szaserów w dniu 21.11.1986 roku.
  • Pogotowie Ratunkowe w Pruszkowie 1980-1984 rok. Przychodnia Sportowo-Lekarska CWKS „LEGIA” 1981-2003 rok. Wolontariat w Klinice Ortopedii i Traumatologii w CSK WAM w Warszawie w latach 1982-1992.
  • Lekarz kadry narodowej w Polskim Związku Pięcioboju Nowoczesnego, Polskim Związku Koszykówki, Polskim Związku Piłki Nożnej w latach 1982-1988.
  • Lekarz drużyny piłki nożnej CWKS „LEGIA” Warszawa, KS „Polonia” Warszawa, „Widzew” Łódź w latach 1988-2003. Przychodnia Centralnego Ośrodka Medycyny Sportowej – badanie USG narządu ruchu od 2003 roku do chwili obecnej.
  • Autor i współautor 6 publikacji i doniesień zjazdowych z zakresu badań USG narządu ruchu.

 Data ostatniej aktualizacji strony: